FAQ

Cand se livreaza comanda?

Facem tot posibilul ca fiecare comanda sa ajunga la clientii nostri in maxim 24h - 48h (in zilele lucratoare). Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email si un SMS care va contine data estimativa de livrare. Poti citi mai multe despre livrare pe pagina de "Livrare si plata"

Cat costa livrarea?

Costul livrarii va fi afisat in cosul de cumparaturi dupa completarea adresei, insa in medie acesta nu depaseste 20 de lei.

Pot plati o comanda in rate fara dobanda?

Momentan plata cu cardul nu este disponibila la noi pe site. Lucram la implementarea acesteia si va fi facuta publica in cel mai scurt timp posibil.

Nu am primit factura. Ce fac?

Noi tinem la mediul inconjurator si nu expediem facturile cu coletele. Daca totusi ai nevoie de factura o poti descarca din contul de client sau, poti mentiona in timpul comenzii ca vrei ca in colet sa gasesti factura imprimata.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. Citeste mai multe informatii aici.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre noi, in contul trimis prin formularul de retur.

Care sunt costurile returnarii unui produs?

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

Comanda se poate anula din contul de client, insa se poate modifica doar prin telefon sau prin completarea formularului de contact de aici. Nu uita sa specifici numarul comenzii.
  • No products in the cart.