Cum comand?

Procesul de comanda este foarte simplu și poate fi făcut atât cu un cont de client dar și fără a fi necesar unul. Pentru a căuta produsul dorit puteți naviga prin categoriile magazinului sau îl puteți sau puteți folosi funcția de căutare oferită.

 

Procesul de comandă începe prin adăugarea în coșul de cumpărături a produsului dorit, acest lucru făcându-se prin apăsarea butonului „Adaugă în cos”

 

Vezi ghidul complet ilustrat

Livrare și plată

Facem tot posibilul ca fiecare comanda sa ajunga la clientii nostri in maxim 24h – 48h (in zilele lucratoare). Imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email si un SMS care va contine data estimativa de livrare.

 

În momentul de față, pentru comenzile plasate pe site-ul nostru plata se face doar la curier, în momentul primirii coletului. Plata cu cardul va fi disponibilă în cel mai scurt timp.

 

Citește în continuare

Întrebări frecvente

Nu am primit factura. Ce fac?

 

Noi tinem la mediul inconjurator si nu expediem facturile cu coletele. Daca totusi ai nevoie de factura o poti descarca din contul de client sau, poti mentiona in timpul comenzii ca vrei ca in colet sa gasesti factura imprimata.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

 

Vezi toată lista

Returnare produse

Conform prevederilor legale aflate în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice lucrătoare de la primirea produsului”.

 

Allureshop.ro garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

 

Vezi toate condițiile

  • No products in the cart.